CURS ONLINE
Formació subvencionada. Sense cost
UC_2-2385-11_3: Gestionar el posicionament orgànic en cercadors (SEO)
En aquest curs es defineixen metodologies i s’aplicaran tècniques que ens permetin desenvolupar un pla d'acció per optimitzar el posicionament orgànic d'un web.
Practicarem amb les eines i desenvoluparem habilitats que tindrà l'objectiu que apareguem al capdamunt de la classificació en els motors de cerca per les recerques més rellevants.
Està dirigit a professionals vinculats a les àrees de màrqueting, comunicació, vendes, disseny o internacionalització que volen ampliar els seus coneixements per millorar el rendiment de les accions de màrqueting digital. També va dirigit a aquelles persones que vulguin ampliar els seus coneixements en màrqueting digital.
MÒDUL 1: EL FUNCIONAMENT DE MOTORS DE RECERCA I ELS MOTORS DE RECERCA MÉS IMPORTANTS
1.1 Com funcionen els motors de recerca
1.2. Buscadors genèrics i específics
1.3. Els motors de recerca més importants
1.4. Eines per trobar els més utilitzats a cada país
MÒDUL 2: EL POSICIONAMENT EN CERCADORS EN EL MARC DEL SEU PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
2.1. Una visió estratègica de la SEO
2.2. Els pilars de la comercialització d'entrant
2.3. SEO i l'embut de conversió
MÒDUL 3: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAUS APROPIADES
PART I. LONG TAIL SEO I GOOGLE TRENDS
3.1. Factors per seleccionar les paraules clau: volum, competència i rellevància
3.2. El long tail SEO
3.3. Google Trends: l'eina per trobar les paraules genèriques.
MÒDUL 4: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAU ADEQUADES PART II.
LA PLANIFICACIÓ DE LES PARAULES CLAU D'ADWORDS DE GOOGLE
4.1. Com donar-se d'alta a Google Adwords per utilitzar el planificador de paraules clau
4.2. Les característiques de l'eina
4.3. Anàlisi dels resultats
MÒDUL 5: ELS REQUISITS TÈCNICS QUE HA DE TENIR UN LLOC WEB PEL POSICIONAMENT.
5.1. Indexant el contingut
5.2. L'estructura d'enllaços localitzables
5.3. Disseny optimitzat per a dispositius mòbils
MÒDUL 6: OPTIMITZACIÓ INTERNA DE LA WEB: SEO IN SITU
6.1. La densitat de paraules clau
6.2. Prominència de paraules clau
6.3. Com podem editar la web per optimitzar la prominència?
MÒDUL 7: L'OPTIMITZACIÓ EXTERNA FORA DEL WEB: OFFSITE SEO
7.1. El PageRank
7.2. Link building
7.3. El paper de les xarxes socials en el SEO
MÒDUL 8: EL POSICIONAMENT LOCAL. GOOGLE MY BUSINESS
8.1. SEO local
8.2. Com donar-se d’alta a Google My Business
8.3. Els punts clau del perfil de Google My Business
MÒDUL 9: COM MESURAR L'ACOMPLIMENT DE SEO UTILITZANT GOOGLE ANALYTICS
9.1. Search console
9.2. Referències
9.3. Els segments
Paola Martínez.
El curs està tutoritzat per un consultor expert en la matèria.
Inici
05
Març
2025
Final
28
Maig
2025
Hores
60
977 33 80 80